Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet for en natt i forbindelse med festival og synes det har vært et bra opphold. Rent og pent, hyggelig personell og god frokost. Ser noen klager på sengen og jeg kunne ikke vært mer uenig. Men dette er jo en smakssak

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Danhugg
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Hadde et stort rom denne gangen og det var super fint:) Litt myk seng, men sov alikevel veldig godt:)
Enkel men god frokost, alltid hyggelig service der.
Dette var andre gangen vi overnattet der og har ingenting å klage på!
Sentralt og kort vei til alt du måtte ønske.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Katrin S
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og service. Betalte kr 1885 for et dårlig rom, hvor dobbeltsengen var plassert slik at det ikke var mulig og tilpasset for 2 personer. I tillegg var sengen vond. Ikke noe å anbefale

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Hanne Krogh Lyn... S
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, likevel føltes det rolig om natten. Rommet mitt var lite, men ordentlig, rent og virket nytt. God seng å sove i. Internett virker utmerket. Frokostutvalget var overskuelig, men pent satt opp og smakte godt. Jeg liker god kaffe - det finner du ikke her. Alt i alt, en god overnattingsplass i Oslo.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, BergenBerlin
Anmeldt 16. januar 2018

Jeg har sovet her en natt og jeg hadde nok høyere forventninger til hotellet før jeg reiste. I Norge har jeg bodd på mange hotell, og må si dette hotellet skuffer meg. Jeg vet ikke hva det er som skjer på hotellet, men for det første reagerte jeg på hvor lite folk som faktisk var på hotellet, man skulle tro det bodde mange gjester der siden det er midt i Oslo, men den siste halvtimen av frokosten satt jeg helt alene i lokalet. Det føltes som et tomt hotell, rett og slett. Og frokosten varer bare i 2 timer i hverdagene, fra 8-10. Det mest negative var vel egentlig frokosten, som jeg ofte liker å nyte. Jeg er personlig veldig imot det å kaste mat, men jeg tok omelett på brødet før jeg så ordentlig på det, og fargen i deler av omeletten var grå og dyster og det luktet litt gammelt. Jeg klarte rett og slett ikke spise den desværre. Jeg har aldri opplevd dette i Norge før. Frukten var derimot veldig fin. Hadde vært fint med lokk eller plast over yoghurten da det var kommet små hår i den, da orket jeg ikke ta yoghurt selv om jeg ville ha det. Rommet jeg hadde var for en person, men det var i minste laget. Det er sikkert noen som liker små rom, men det blir klaustrofobisk for min del. Om jeg skal hit igjen (noe jeg tviler på) så kommer jeg til å booke et større rom. Jeg ble forvirret av trappene, det var ganske kaldt, føltes nesten som om det ikke var en del av hotellet, og det var en del arbeidere der. Men det var stille og rolig på natten med gode, og faste senger. Det positive med hotellet er veldig bra renhold, veldig hyggelig resepsjonister og hyggelig renholder. Men det var irriterende at toalettrullen på badet faller ned på gulvet når man tar av den, det kan sikkert fikses på ganske lett og billig måte. I det store og hele tenker jeg at mange sikkert liker å bo på enkle hotell, men for meg er det en del som mangler.

Romtips: Ikke velg enkeltrom dersom du liker å ha god plass.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene