Algotels
    kr 3 090
    kr 3 090
0.6 km fra Best Western Plus City Hotel
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
    kr 1 650
7.3 km fra Best Western Plus City Hotel
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 16. september 2018

Bra rom, hotel med sjel. Det eneste som trekker ned er at spisesalen ikke er tilgjengelig med heis. Det er ikke et pluss for de som er avhengig av krykker eller rullestol. Hotellet er rimelig nyoppusset, flott bad og rom.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, rosakiss
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet for en natt i forbindelse med festival og synes det har vært et bra opphold. Rent og pent, hyggelig personell og god frokost. Ser noen klager på sengen og jeg kunne ikke vært mer uenig. Men dette er jo en smakssak 🙂

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Danhugg
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Hadde et stort rom denne gangen og det var super fint:) Litt myk seng, men sov alikevel veldig godt:)
Enkel men god frokost, alltid hyggelig service der.
Dette var andre gangen vi overnattet der og har ingenting å klage på!
Sentralt og kort vei til alt du måtte ønske.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, katrins801
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og service. Betalte kr 1885 for et dårlig rom, hvor dobbeltsengen var plassert slik at det ikke var mulig og tilpasset for 2 personer. I tillegg var sengen vond. Ikke noe å anbefale 🤔

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, HanneKroghLyngS
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, likevel føltes det rolig om natten. Rommet mitt var lite, men ordentlig, rent og virket nytt. God seng å sove i. Internett virker utmerket. Frokostutvalget var overskuelig, men pent satt opp og smakte godt. Jeg liker god kaffe - det finner du ikke her. Alt i alt, en god overnattingsplass i Oslo.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Dirk K