Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 04.08.21
Booking.comUSD 197
getaroom.comUSD 223
Anmeldt 11. november 2018

For at jeg skulle kunne overvære et 40-årslag som holdt til i sentrum, valgte jeg å bestille rom her på Best Western. Raskt og effektivt fant jeg et rom uten å tenke så mye på hva slags hotell det var og hvor det lå, annet enn at det var i sentrum. Da jeg skulle finne hotellet skjønte jeg fort at dette var et meget sentralt Hotel, med kort gangavstand til sentralstasjonen og t-bane. Samtidig ligger hotellet nesten i Karl Johans gate, så shopping og uteliv er rett utenfor døra. Dette til tross. Hotellet var stille og komfortabelt med god seng og et rent og delikat bad. Eneste som gjør at det ikke blir toppkarakter, er at rommet var så lite at hadde jeg vært 5 cm lenger, hadde jeg slite med å få plass i senga. Dette gjør sitt til at plassen ellers også ikke var så god. Frokosten fikk jeg ikke med meg, men den var sikkert god den også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mortenree
Anmeldt 16. september 2018

Bra rom, hotel med sjel. Det eneste som trekker ned er at spisesalen ikke er tilgjengelig med heis. Det er ikke et pluss for de som er avhengig av krykker eller rullestol. Hotellet er rimelig nyoppusset, flott bad og rom.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, rosakiss
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet for en natt i forbindelse med festival og synes det har vært et bra opphold. Rent og pent, hyggelig personell og god frokost. Ser noen klager på sengen og jeg kunne ikke vært mer uenig. Men dette er jo en smakssak

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Danhugg
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Hadde et stort rom denne gangen og det var super fint:) Litt myk seng, men sov alikevel veldig godt:)
Enkel men god frokost, alltid hyggelig service der.
Dette var andre gangen vi overnattet der og har ingenting å klage på!
Sentralt og kort vei til alt du måtte ønske.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, katrins801
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og service. Betalte kr 1885 for et dårlig rom, hvor dobbeltsengen var plassert slik at det ikke var mulig og tilpasset for 2 personer. I tillegg var sengen vond. Ikke noe å anbefale

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, HanneKroghLyngS