“Trivelig strøkscafe”

Paviljongen av Haakon Tærud A/S
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Flott strøkscafe med hyggelig uteservering og serviceminded personale. Burgeren fra slakter Strøm Larsen smakte mer enn utmerket. Prisen moderat. Innendørs var det ikke så trivelig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, larsj898

Anmeldt 3. juli 2021

Nydelig kvalitetsmat med med masse god drikke å super hyggelig betjening Super beliggenhet!
Anbefales !

Takk, larsbL2171TN
Anmeldt 28. oktober 2020

Var i lukket selskap og fikk servert deilige snitter. Utmerket service, hyggelige og imøtekommende ansatte, rent og pent. Nydelig kunstutstilling på veggene.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Ragnhild N
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Dette er seriøst den beste burgeren jeg har spist i Oslo og jeg har spist mange ..så saftig og god helt perfekt

Dato for besøk: september 2020
Takk, AnneR2268
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Super fint stede med byens beste burger og hyggelige ansatte dette er det perfekte stede for oss som ikke vil dra til byen☀️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 691pernillas

Reisende som så på Paviljongen av Haakon Tærud A/S, så også på

Har du vært i Paviljongen av Haakon Tærud A/S? Del dine erfaringer!