“Le Benjamin leverer alltid.”
Anmeldelse av Le Benjamin Bar & Bistro

Le Benjamin Bar & Bistro
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Le Benjamin leverer alltid. Det er alltid Utmerket mat og veldig god service. Flinke servitører og bra stemning. Anbefales!

3  Takk, Solaskinner

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

I korte trekk. En meget hyggelig opplevelse. Veldig god mat i kombinasjon med vin. Servitør med glimt i øyet. Anbefales på det varmeste.

2  Takk, Kokkentor1
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Le Benjamin leverer alltid. Vi gikk for en prikkfri 3-retters. Hyggelige lokaler og dyktige servitører. Kan være lurt å bestille på forhånd

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Christian Koyam... P
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi gikk for dagens 3-retters meny til 599kr. Vi kunne velge mellom fisk eller kjøtt som hovedrett. Fisk var breiflabbkjake og kjøttretten var ytrefilet av lam. Begge rettene smakte fortreffelig. Alle rettene var gode og passe størrelse. Betjeningen var effektiv og litt for kjapp enkelte ganger.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, VacationOslo
Anmeldt 20. juni 2020

Le Benjamin overbeviser alltid. Tok dagens 3 retter med ulike vin til vær rett. Særlig hovedretten Breiflabb sjaker var fantastisk. Vinen Pouilly - fume var ekselent. Ostene med dessert vin var også toppers. Meget god trivelig service. Totalpris med mye drikke kom på ca 1000 pr.pers. Mye for penga! Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, exxin

Reisende som så på Le Benjamin Bar & Bistro, så også på

Har du vært i Le Benjamin Bar & Bistro? Del dine erfaringer!