Fantastisk opplevelse!

Dette var saker! Det var såpass bra, at vi tok et til rom dagen etter vårt første😃 Flotte... les mer

Anmeldt 13. mars 2022
andersl487
Long Island City, New York
Endelig!

Dette har vi venta på lenge. To voksne og to ungdommer hvor bare den ene voksne hadde prøvd escape... les mer

Anmeldt 7. mars 2022
TorilB35

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 13. februar 2022

Dato for opplevelse: februar 2022
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2021
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2020
PerfectEscapeOslo, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juni 2020
BjornarGronhaug, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020