Fantastisk opplevelse!

Dette var saker! Det var såpass bra, at vi tok et til rom dagen etter vårt første😃 Flotte... les mer

Anmeldt 13. mars 2022
andersl487
Long Island City, New York
Endelig!

Dette har vi venta på lenge. To voksne og to ungdommer hvor bare den ene voksne hadde prøvd escape... les mer

Anmeldt 7. mars 2022
TorilB35

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 16. juli 2020

Dette er en opplevelse man blir hekta på. Velg et tema alle syns virker spennende som første forsøk. Har nå vært inne 2 ganger i løpet to uker. Dette er like moro både med og uten barn. Nøkkelen er god kommunikasjon og et stort smil, så blir turen til Perfect Escape en suksess! :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, daniel-granlund
BjornarGronhaug, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Fantastisk, Daniel. Veldig glad for at du ville besøke oss igjen etter ditt første besøk. Vi prøver å bygge spillene våre rundt samarbeid og kommunikasjon, så ekstra glad for at du nevner akkurat det. Og nå som du er hekta...vel, du vet hvor du finner oss ;)

Anmeldt 13. februar 2022

Dato for opplevelse: februar 2022
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2021
Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2020
PerfectEscapeOslo, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juni 2020