Takk for et utrolig kjekt besøk!

Vi var en gjeng på fire stykker, hvor alle sammen har god erfaring med escape room. Først og fremst... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tohnje
Sandnes, Norge
Absolutt Perfect Escape!

Strålende fornøyd. Flotte lokaler, hyggelig betjening. Rommet innfrir virkelig når det gjelder... les mer

Anmeldt 1 uke siden
annhegek2019
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gøy og utfordrende. Det er absolutt anbefalt å ta med venner og familie. Imøtekommende betjening.

Takk, Hernandezcaballero
BjornarGronhaug, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Takk for din anbefaling. Veldig bra at du syns det var både utfordrende og gøy, for det er akkurat det vi jobber for å få til. Velkommen tilbake en annen gang :)

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en fin opplevelse som anbefales grupper både med og uten barn. Man får absolutt testet sin evner.

Takk, Christina163829

Takk for god tilbakemelding, Christina. Supert at du har hatt det moro både med og uten barn. Da har vi gjort jobben vår riktig. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning, med eller uten barn ;)

Anmeldt 16. juli 2020

Dette er en opplevelse man blir hekta på. Velg et tema alle syns virker spennende som første forsøk. Har nå vært inne 2 ganger i løpet to uker. Dette er like moro både med og uten barn. Nøkkelen er god kommunikasjon og et stort smil, så blir turen til Perfect Escape en suksess! :)

Takk, daniel-granlund

Fantastisk, Daniel. Veldig glad for at du ville besøke oss igjen etter ditt første besøk. Vi prøver å bygge spillene våre rundt samarbeid og kommunikasjon, så ekstra glad for at du nevner akkurat det. Og nå som du er hekta...vel, du vet hvor du finner oss ;)

Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2020
PerfectEscapeOslo, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juni 2020