Amazing Race - fantastisk spill ute i sentrum

Vi var en avdeling på 8 personer som valgte Amazing Race - et spennende spill ute i Oslos gater. Vi... les mer

Anmeldt 3 dager siden
745zanar
Helt fantastisk

Kjempe hyggelig ansatt. Vi fikk til og med lov til å spille ferdig etter tiden var gått ut. Veldig... les mer

Anmeldt 4 uker siden
J2645LHalexandrat

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempebra opplegg. Fine lokaler og bra folk. Vi tok tutankamon rommet. Utfordrene men gøy.
Anbefales

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 704rune_
BjornarGronhaug, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for god tilbakemelding, Rune. Blir veldig glad for at du sier det var både utfordrende og gøy, for det er akkurat sånn vi vil det skal være!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gøy og utfordrende. Det er absolutt anbefalt å ta med venner og familie. Imøtekommende betjening.

Takk, Hernandezcaballero

Takk for din anbefaling. Veldig bra at du syns det var både utfordrende og gøy, for det er akkurat det vi jobber for å få til. Velkommen tilbake en annen gang :)

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en fin opplevelse som anbefales grupper både med og uten barn. Man får absolutt testet sin evner.

Takk, Christina163829

Takk for god tilbakemelding, Christina. Supert at du har hatt det moro både med og uten barn. Da har vi gjort jobben vår riktig. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning, med eller uten barn ;)

Anmeldt 16. juli 2020

Dette er en opplevelse man blir hekta på. Velg et tema alle syns virker spennende som første forsøk. Har nå vært inne 2 ganger i løpet to uker. Dette er like moro både med og uten barn. Nøkkelen er god kommunikasjon og et stort smil, så blir turen til Perfect Escape en suksess! :)

Takk, daniel-granlund

Fantastisk, Daniel. Veldig glad for at du ville besøke oss igjen etter ditt første besøk. Vi prøver å bygge spillene våre rundt samarbeid og kommunikasjon, så ekstra glad for at du nevner akkurat det. Og nå som du er hekta...vel, du vet hvor du finner oss ;)

Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: oktober 2020
PerfectEscapeOslo, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020