Amazing Race - fantastisk spill ute i sentrum

Vi var en avdeling på 8 personer som valgte Amazing Race - et spennende spill ute i Oslos gater. Vi... les mer

Anmeldt 1 uke siden
745zanar
Helt fantastisk

Kjempe hyggelig ansatt. Vi fikk til og med lov til å spille ferdig etter tiden var gått ut. Veldig... les mer

Anmeldt 12. september 2021
J2645LHalexandrat

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott kveld sammen med alle på kontoret. Rommet var utfordrende og godt oppbygget. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, LillebrorF
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Perfect Escape har kanskje Norges beste escape room-spill. De har laget noen unike og helt fantastisk innredede spill. Oppgavene man møter er av toppkvalitet og godt integrert i både historie og interiør. Hos Perfect Escape i Oslo blir man tatt imot av superhyggelige ansatte, godt og grundig briefet uansett tidligere erfaring (jeg har spilt over 70 spill selv), og spillopplevelsen i seg selv er helt konge. De har også en Amazing Race-greie, hvor man løser oppgaver rundt omkring i Oslo sentrum. Verdt å prøve ut!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Christoffer M
BjornarGronhaug, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Tusen takk for fantastisk anmeldelse, Christoffer! Godt å høre at både spill og ansatte klarer å stimulere en så erfaren spillet som deg. Velkommen tilbake en annen gang :)

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempebra opplegg. Fine lokaler og bra folk. Vi tok tutankamon rommet. Utfordrene men gøy.
Anbefales

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 704rune_

Tusen takk for god tilbakemelding, Rune. Blir veldig glad for at du sier det var både utfordrende og gøy, for det er akkurat sånn vi vil det skal være!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe gøy og utfordrende. Det er absolutt anbefalt å ta med venner og familie. Imøtekommende betjening.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Hernandezcaballero

Takk for din anbefaling. Veldig bra at du syns det var både utfordrende og gøy, for det er akkurat det vi jobber for å få til. Velkommen tilbake en annen gang :)

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en fin opplevelse som anbefales grupper både med og uten barn. Man får absolutt testet sin evner.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Christina163829

Takk for god tilbakemelding, Christina. Supert at du har hatt det moro både med og uten barn. Da har vi gjort jobben vår riktig. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning, med eller uten barn ;)