Fantastisk opplevelse!

Dette var saker! Det var såpass bra, at vi tok et til rom dagen etter vårt første😃 Flotte... les mer

Anmeldt 13. mars 2022
andersl487
Long Island City, New York
Endelig!

Dette har vi venta på lenge. To voksne og to ungdommer hvor bare den ene voksne hadde prøvd escape... les mer

Anmeldt 7. mars 2022
TorilB35

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Spennende, utfordrende og morsomt. Vi koste oss hvert sekund! Dessverre klarte vi ikke å senke Blücher. Beklager.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, linabB9498GH
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og engasjert personale, rene og trivelig lokale og viktigst av alt, et godt komplott!
Har kun testet en av oppgavene. Ser frem til å utforske flere av rommene!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, kjell_geh
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på fire stykker, hvor alle sammen har god erfaring med escape room. Først og fremst vil juble for gamemasteren, som var superhyggelig, serviceinnstilt, og fikk oss til å føle oss godt tatt vare på. Vi spilte Da Vinci-rommet, som hadde veldig immersivt design. Vi skulle ønske det var litt flere oppgaver om gangen, da vi ofte satte oss alle for å løse samme oppgave (som ble litt mange kokker på en gang). Men når det er sagt, så likte vi oppgavene og vi forstår at dette rommet var et av de enklere. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, tohnje
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Strålende fornøyd. Flotte lokaler, hyggelig betjening. Rommet innfrir virkelig når det gjelder tema, vanskelighetsgrad, finurlige løsninger og ikke minst spenning. Har prøvd en del forskjellige Escape rom i Norge, og dette var blant de aller beste. Kommer garantert tilbake for å prøve flere rom.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, annhegek2019
Anmeldt 29. september 2020

Kjempe fin aktivitet for hele familien. Her kan alle bruke hodet og samarbeide. Fantastisk service, rent og hyggelig.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, christinestrands2020
PerfectEscapeOslo, Leder  på Perfect Escape Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Takk for din anmeldelse, Christine. Vi er veldig glad for at du hadde en så god opplevelse og gleder oss til neste gang du kommer på besøk til oss :)