“Flott restaurant”
Anmeldelse av Arts Restaurant

Arts Restaurant
Anmeldt 14. juli 2020

Vi var 4 personer på besøk i galleriet i etasjen under. Vi fikk anbefalt en tur i restauranten. Det var ganske travelt så vi ventet litt på bord.
Det første vi la merke til var det fine interiøret. En kontinental design. Lyst og fint.
Vi fikk bord inne og bestilte en del av snacksene: Calamari, arancini. Smakfulle! Vi angrer på at vi ikke testet flere. Forrettene var helt nydelige. Carpaccio og burrata. helt fantastisk. Vi fikk god hjelp med vinvalget. En italiensk chadonnay.
Til hovedrett valgte vi kveite, carbonara og smørflyndre! Snakk om luksus og gode smaker. Vi valgte en jordbær og vanilje dessert og oster til dessert. Veldig godt.

Hit kommer vi garantert tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, F666MLjohannesb
artsrestaurant, Leder  på Arts Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Johannes,

Bedre sent en aldri; Nå endelig svarer vi på alle tilbakemeldinger vi får. Takk for fine ord og skryt! Det trengs når man er nyåpnet. Send meg gjerne en mail neste gang du skal booke bord, så ordner jeg med noe ekstra som takk.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
Arts

Anmeldt 24. juni 2021

Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2020
Anmeldt 15. juli 2020

artsrestaurant, Leder  på Arts Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Reisende som så på Arts Restaurant, så også på

Har du vært i Arts Restaurant? Del dine erfaringer!