“God stemning, hyggelige lokaler,”
Anmeldelse av Winther Aker Brygge

Winther Aker Brygge
Bestill bord
tir. 11.5.
20:00
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God stemning, hyggelige lokaler, god service, god mat og drikke! Osten var nydelig! Hit kommer jeg igjen!

Takk, stinea2019

Anmeldt 1. juli 2020

For et sted! skal du ha noe jeg tror er byens beste pizza, på surdeig, fra den råeste pizzaovnen jeg har sett må du hit! Kult at man faktisk kan se hvordan pizzaen lages! Stedet og atmosfæren er magisk, interiøret så fresht og folka som jobber der så hyggelige! Kan anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Annemartesneve
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza og pasta. Ypperlig service og flott atmosfære Skattekammer av lokal mat fra Norgeog ikke minst spennende med eget ysteri

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KristineHHar
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2020
Anmeldt 8. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!