“Nydelig ren mat”

Winther Aker Brygge
Bestill bord
man. 2.8.
20:00
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Winther har blitt en klar favoritt både til lunsj og middag....de har god pizzaovn...prøv ost med trøfler. Men menyen er også utrolig bra....villkveite...smelter på tungen. Mozzarellasalaten med spekeskinke er lunsjfavoritt. Huset har til og med eget ysteri...og delikatessebutikk. Interiøret er lyst og lekkert...fresht rett og slett.

Takk, ivarjohan

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var totalt 8 stk som bestilte diverse sjømat/skalldyr, flere pizzaer og desserter. Alle var strålende fornøyd. Anbefales!!

Takk, martinaannestad
Anmeldt 8. juli 2020

Spist lunsj der to ganger allerede. Fantastisk mat med friske deilige råvarere. Veldig bra service og atmosfære. Gleder meg til å prøve ostebaren. Eget ysteri på stedet- dette er en ny favoritt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 581marenh
Anmeldt 4. juli 2020

Fantastisk atmosfære, nydelig mat og strålende service. Konseptet er gjennomført til fingerspissene, fra råvarer til inventar. Fantastisk vegetarpasta og surdeigspizza! Vi gleder oss til nytt besøk og å få testet ut flere av godsakene på menyen.

Takk, Kine A
Anmeldt 3. juli 2020

Tilynelatende et hyggelig sted, men dårlig mottagelse, fraværende personell og mangel på kontakt. Ingen meny, ingen spørsmål om drikke og personell som har en synsvinkel på 8 grader. Etter en ventetid på ca 10 minutter, og etter at nabobordet hadde fått sine menyer (det tok ett minutt), og fortsatt ikke mulighet for kontakt, så var tålmodigheten slutt.

Styr unna

3  Takk, Sightsee771479
sirihelenw2019, Eier på Winther Aker Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Hei
Tusen takk for din tilbakemelding, dette er absolutt ikke slik vi skal yte service. Beklager på det sterkeste.
Om du vil gi meg beskjed om når du var hos oss og også sende meg din kontakt informasjon på mail ville dette vært veldig bra. Min mail er Siri@wintherakerbrygge.no
Mvh Siri

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!