“Helt grei pizza - ikke noe mer”
Anmeldelse av Winther Aker Brygge

Winther Aker Brygge
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Misvisende meny som ga inntrykk av at restauranten hadde litt forskjellig på menyen men viste seg at de bare hadde pizza.

Helt ok pizza men trekk for at de ikke var i stand til å lage alt på (den begrensede) menyen pga mangel av råvarer. Fikk et glass rødvin som holdt ca 30C (varm dag i Oslo) - dette ble imidlertid byttet på forespørsel.

Pluss for burrata fra eget ysteri men alt i alt ikke noe mer enn helt greit - hvis man vil ha pizza.

Takk, Thomas Valsø S

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig vennlige ansatte og god kundeservice. Gode drinker og pizzaen er en av de beste jeg har smakt. Maten kom nokså raskt. Anbefaler en tur hit!

1  Takk, 331siljel
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Veldig kult konsept med delikatesse og restauranter. Ysteri også, men har ikke testet noe fra ysteriet bortsett fra osten på pizzaen jeg spiste på uteserveringen. Utrolig bra bunn og deilig kjøtt fra kjeven til grisen. Nam. :)

La spesielt merke til en litt eldre men veldig hyggelig kvinnelig servitør i rosa litt hippe klær.

Kommer gjerne tilbake når som helst.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, LasseIversen
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Satt ute og fikk så vidt tak i servitør, ble altså totalt ignorert. Fikk ikke den drikken vi bestilte nærmest før vi poengterte dette etter å ha vinket på servitør lenge. Måtte vente nesten 1 time på maten. Hadde gitt beskjed tre ganger om at vi måtte gå kl 19 men dette ble helt ignorert både hva gjelder servering av mat, drikke og til slutt betaling. På vei ut er servitør svært frekk og sier han ikke bryr seg om vår tips uansett/vår opplevelse. Utrolig skuffende opplevelse…

Dato for besøk: mai 2021
Takk, lolaline89
Anmeldt 24. juni 2021

Var her med en venninne og tok noen drinker før vi skulle ut og spise. Nydelig atmosfære og fantastisk vertskap, kommer definitivt tilbake for å ta en matbit ved senere anledning.

1  Takk, E4514EAdianap

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!