“Deilig måltid!”
Anmeldelse av Winther Aker Brygge

Winther Aker Brygge
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk god mat, nydelig vin og super service - gleder meg til neste anledning!
God stemning og veldig hyggelig sted!

1  Takk, Megibyen

2024 av 68 anmeldelser

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffet over servicen! Følte at bordet vårt ble glemt etter at de serverte oss drikke. Det kom ikke til oss etter det, men gikk til alle bordene som hadde blitt plassert lenge etter oss. De fikk bestilt mat og fikk mat, uten at noen fulgte oss opp. Vi satt på bordet i over 30 min uten at servitøren tok mat bestilling. Servitøren så bare noen av bordene.. Dette er et sted man ikke burde kaste bort tiden sin med å dra på!!

Takk, 476henriettet
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig service. Vi ventet i 50 minutter og ingen tok matbestillingen for oss. Vi ente med å gå. Vi har god forståelse hvis det er veldig travelt men vår servitør gikk forbi bordet vårt flere ganger. Han gikk også til bordene som kom etter oss og tok deres bestilling. Bordene rundt oss ble spørt flere ganger om de ville ha noe mer men vært bord ble bare glemt bort. Skal ikke dra tilbake hit igjen. De hadde også noo med servitørrer til å klare seg.

Takk, synnetorpm
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Flere faktorer spiller inn her.. For det første, hvis du har cøliaki så er ikke dette et sted å gå! Her endte jeg opp med å få gluten i maten og ble ekstremt dårlig, har aldri opplevd det på resturant før! Fikk ingen info fra servitør om at omgivelsene kan gi spor av gluten i maten, hadde jeg fått det hadde jeg selvfølgelig ikke spist der. Tilbakemeldingen jeg ga til resturanten ble svært dårlig tatt i mot og som kunde satt man igjen med en følelse av at de skulle skylde på meg for at jeg har fått i meg gluten hos dem! Servicen generelt var ekstrem treg og vi måtte spørre tre forskjellige servitører om å få et glass vin. Virket som ingen helt visste hvem sitt ansvar bordene var.. Ikke en hyggelig kveld.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, johannek700
Anmeldt 27. juli 2021

Vi var en gruppe på 5 + hund som skulle spise middag. Vi ble godt tatt imot. Hunden ble uoppfordret tilbudt en skål med vann (vi satt ute og det var svært varmt). Servitørene hadde stålkontroll på matmeny og vinkart og vi fikk gode anbefalinger. Pizzaen var veldig god, men vegetarpastaen er noe av det beste vi har smakt. Svært hyggelig personale som passet godt på oss.

Takk, tfhg

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!