“Nydelig mat, flotte mennesker!”
Anmeldelse av Winther Aker Brygge

Winther Aker Brygge
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flotte mennesker som jobber der. For en opplevelse. Har aldri smakt på så gode oster som på Winther. Anbefales på det sterkeste. Gleder meg til neste gang jeg skal spise der!

1  Takk, Maps44134803932

Anmeldt 6. august 2021

I sommer fant vi dette stedet av en perle!
Spiste deilig pizza i vakre omgivelser.
Fabelaktig godt og servert av en meget hyggelig servitør.

1  Takk, 421mayas
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk god mat, nydelig vin og super service - gleder meg til neste anledning!
God stemning og veldig hyggelig sted!

1  Takk, Megibyen
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffet over servicen! Følte at bordet vårt ble glemt etter at de serverte oss drikke. Det kom ikke til oss etter det, men gikk til alle bordene som hadde blitt plassert lenge etter oss. De fikk bestilt mat og fikk mat, uten at noen fulgte oss opp. Vi satt på bordet i over 30 min uten at servitøren tok mat bestilling. Servitøren så bare noen av bordene.. Dette er et sted man ikke burde kaste bort tiden sin med å dra på!!

Takk, 476henriettet
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig service. Vi ventet i 50 minutter og ingen tok matbestillingen for oss. Vi ente med å gå. Vi har god forståelse hvis det er veldig travelt men vår servitør gikk forbi bordet vårt flere ganger. Han gikk også til bordene som kom etter oss og tok deres bestilling. Bordene rundt oss ble spørt flere ganger om de ville ha noe mer men vært bord ble bare glemt bort. Skal ikke dra tilbake hit igjen. De hadde også noo med servitørrer til å klare seg.

Takk, synnetorpm

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!