“Winther perfect ”
Anmeldelse av Winther Aker Brygge

Winther Aker Brygge
Beskrivelse: Winthers lag av kokker tilbyr deg en variert meny basert på unike råvarer. Naturligvis gleder vi oss ekstra til å servere ost fra vårt eget ysteri eller spekemat fra vår butikk. Restaurant Winther ønsker å være et sted der du kan spise god mat i hyggelige omgivelser tidlig og sent. Vi tilbyr lunsj og middag – eller pizza take away. I vår annen etasje har vi mulighet for lukkede arrangementer.
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, vi fikk topp service og nydelig mat. Vinen servitøren plukket ut var nydelig til maten. Perfekt kveld :) gleder oss til neste gang vi skal dit. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tina F

1923 av 71 anmeldelser

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi dro innom Winther for en rask lunsj etter å ha lest en positiv anmeldelse av denne nye restauranten og snakk om hyggelig overraskelse!! Kona bestilte en Snøball burrata salat og jeg gikk for pizza N'duja.

Maten som kom var fresh, delikat og svært smakfull. Winther henter sine råvarer lokalt og osten kommer faktisk fra eget ysteri og i tillegg er melken økologisk ❤.

Brødet til salaten kommer fra Ille Brød som er regnet som et av de beste bakeriene i Oslo og surdeigs-pizzabunnen lages på stedet.

Vi spiser en del ute men det går laaaaang tid mellom hver slik opplevelse. Her er det bare å møte opp. Du vil ikke bli skuffet

2  Takk, Svein72
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flotte mennesker som jobber der. For en opplevelse. Har aldri smakt på så gode oster som på Winther. Anbefales på det sterkeste. Gleder meg til neste gang jeg skal spise der!

1  Takk, Maps44134803932
Anmeldt 6. august 2021

I sommer fant vi dette stedet av en perle!
Spiste deilig pizza i vakre omgivelser.
Fabelaktig godt og servert av en meget hyggelig servitør.

1  Takk, 421mayas
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk god mat, nydelig vin og super service - gleder meg til neste anledning!
God stemning og veldig hyggelig sted!

1  Takk, Megibyen

Reisende som så på Winther Aker Brygge, så også på

Har du vært i Winther Aker Brygge? Del dine erfaringer!