“Akseptabelt..”
Anmeldelse av Centropa Restaurant

Centropa Restaurant
Anmeldt 14. juli 2020

Ankom forventningsfull. Med delvis forhåndsbestillt meny. Tok 1,5 -2 timer før maten kom på bordet. Rettene var fint anrettet men noe snever meny og maten var akseptabel men ikke noe mer. Personalet var stort sett serviceinnstillt men noe ignorant holdning. I forhold til pris hadde vi forventet mer av denne resturanten. Oslo har mange flere og bedre alternative resturanter.

Takk, Adventure798990
maysimonsen, Marketing på Centropa Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Adventure798990.
Takk for at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse etter ditt besøk hos oss. Hver dag søker vi å bli bedre, og konstruktive tilbakemeldinger hjelper oss med dette. Vi vil ta med oss dine tilbakemeldinger til kjøkken og front of house. Vi håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Uten tidspress en torsdags kveld i en by hvor kultur- og utelivet fortsatt er preget av pandemi-tiltak, hadde vi like lave skuldre som de andre i den godt besøkte restauranten Centropa i det nye Deichmanske bibliotek.

Synes du óg at dette er godt? spurte min kone. Veldig godt! svarte jeg.

Tydelige og gode smaker servert av hyggelige og akkurat passelig pratsomt personale.

Hva mer? Jo, romslig og lyst lokale i stil med et ellers imponerende flott nybygg, som alle besøkende forøvrig synes å være fristet til å komme tilbake til.

Vi gleder oss allerede til neste besøk. Namstad og Johnsæter har nok en gang vist seg tilliten verdig.

Takk, asmund2

Hei asmund2!
Tusen takk for anmeldelse, det setter vi stor pris på. Fantastisk at meny, mat, lokaler og stemning hos oss falt i smak. Vi gleder oss til å se dere igjen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 7. juli 2020

Nyåpnet restaurant i samme bygg som det nye biblioteket. Vi var to vennepar som spiste en deilig tre-retters. Servitøren var veldig hyggelig og raskt tilgjengelig. Han anbefalte gode viner til maten og som passet allés retter. Hyggelig lokaler og med flott utsikt over operaen. Restauranten er også flink til å tilpasse for glutenfrie alternativer. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning!

1  Takk, 253kinep

Hei Kine!
Tusen takk for anmeldelsen. Det er godt å høre at dere var fornøyde med både mat, vin og våre servitører. Vi gleder oss til å se dere igjen!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra service og meget god mat. Jeg hadde reinsdyr som var mørt, perfekt stekt og godt tilbehør. Min venninne hadde and som også var perfekt tilbredt. Irish coffee deres er den beste vi har smakt i Oslo og vi har prøvd en del.

Takk, Kjersti808

Hei Kjersti!
Tusen takk for fin anmeldelse, godt å høre at både service, mat og drikke falt i smak. Vi gleder oss til neste gang.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: september 2021

Reisende som så på Centropa Restaurant, så også på

Har du vært i Centropa Restaurant? Del dine erfaringer!