“Lunsjhemmelighet midt i Oslo”
Anmeldelse av Centropa Restaurant

Centropa Restaurant
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Deichman byr på mer enn bøker. Uterestauranten er en perle en sommerdag. Fullt er det ikke heller. Kanskje ukjent for de fleste? Hyggelig betjening byr på vann umiddelbart. Menyen er kort og kafeaktig. Ferdiglaget Cæsarsalat er ingen kulinarisk opplevelse, men leveres raskt, og en flaske helt ok husets hvitvin prises til kr 455. Ekstrapoeng for betaling umiddelbart etter servering. Da kan man gå når man vil

Takk, magnen2018

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted, midt i sola i det nye Deicman biblioteket.
Spiste en enkel toast og tok en øl på Terrassen.
Det smakte godt.
Pluss for øl som er god (Frydenlund)
Hyggelig betjening , rene doer.
Kjempe utsikt.

Takk, eivindm2013
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

På nettsida til Centropa står det: CENTROPA ER ET SMELTEPUNKT FOR MAT OG LITTERATUR. I RESTAURANTEN OG KAFEEN KNYTTES MATKULTUR OG LITTERATUR SAMMEN PÅ EN MÅTE SOM SKAL GI UTSYN TIL VERDEN RUNDT OSS.
Forventningene var derfor satt da jeg dro med familien dit for en lunch midt i smørøyet i Norges hovedstad. Skuffelsen var stor med betjening som ikke hadde tid, mat som ikke kunne tilpasses allergi, mat kom til ulik tid og når den i tillegg kom i papp-/plastinnpakning, ble jeg ikke bare skuffet av plassen, men på vegne av Oslo. Er dette det beste vi klarer å vise turistene som kommer hit? Skjerpings med stort utropstegn!

Takk, Vidarsag
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj i kaffebaren utendørs på terrassen i 2.etg, og der er det flott å sitte med utsikt mot operaen og fjorden. Bestilte en Croque Monsieur som var en stor skuffelse... deilig surdeigsbrød, men det smakte egentlig som en vanlig toast med skinke og ost, en tørr sådan. Det sto på menyen at det skulle være med sennep og Mornay saus. Det var ikke antydning til sennepsmak, og når jeg spurte fikk jeg til svar at det var sennepsfrø i toasten...?? Og den Mornay sausen var det også veldig sparsomt med, det ble tørt og stusselig....

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Hosle63
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Tidenes dårligste Cæsarsalat. Hele salatblader, 3-4 cherrytomater og litt seig høne i et hjørne, litt tørt brød som krutonger. Styr unna!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Line Elisabeth A

Reisende som så på Centropa Restaurant, så også på

Har du vært i Centropa Restaurant? Del dine erfaringer!