“Dårlig service”
Anmeldelse av Centropa Restaurant

Centropa Restaurant
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Tok en halvtime før vi fikk bestilt og fikk ikke drikken før etter tre kvarter. Servitørene virket sure da man etterspurte betjening og hadde generelt liten tid og dårlig humør. Fikk servert varmt vann som hadde stått litt for lenge i sola også.

Takk, Mathildewedde

Anmeldt 25. august 2021

Hadde sett tidligere at de har glutenfritt grovbrød på menyen og tenkte å bestille det til lunsj, før en tur på biblioteket. Bestilte av en dame som var mer opptatt av å vaske kaffemaskinen enn å betjene kunder som ventet. Da hun endelig var klar til å ta imot bestilling, bestilte jeg glutenfritt grovbrød, men fikk vanlig glutenholdig rugbrød. Heldigvis spurte jeg om dette var glutenfritt før jeg tok imot. Damen bak disken virket irritert da jeg sa at jeg hadde bestilt glutenfritt og sa at det har de ikke på menyen. En mannlig ansatt kom forbi og spurte om han kunne hjelpe og jeg forklarte problemet. Da sier han at de ikke har glutenfritt brød lenger fordi det bare blir kastet i søpla fordi ingen kjøper glutenfritt. Jeg påpekte at det står på menyen over kassen med svar om at de ikke hadde hatt tid til å fjerne det... Jeg fikk pengene tilbake og gikk. Elendig service!

Takk, KristineT112
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Deichman byr på mer enn bøker. Uterestauranten er en perle en sommerdag. Fullt er det ikke heller. Kanskje ukjent for de fleste? Hyggelig betjening byr på vann umiddelbart. Menyen er kort og kafeaktig. Ferdiglaget Cæsarsalat er ingen kulinarisk opplevelse, men leveres raskt, og en flaske helt ok husets hvitvin prises til kr 455. Ekstrapoeng for betaling umiddelbart etter servering. Da kan man gå når man vil

Takk, magnen2018
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted, midt i sola i det nye Deicman biblioteket.
Spiste en enkel toast og tok en øl på Terrassen.
Det smakte godt.
Pluss for øl som er god (Frydenlund)
Hyggelig betjening , rene doer.
Kjempe utsikt.

Takk, eivindm2013
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

På nettsida til Centropa står det: CENTROPA ER ET SMELTEPUNKT FOR MAT OG LITTERATUR. I RESTAURANTEN OG KAFEEN KNYTTES MATKULTUR OG LITTERATUR SAMMEN PÅ EN MÅTE SOM SKAL GI UTSYN TIL VERDEN RUNDT OSS.
Forventningene var derfor satt da jeg dro med familien dit for en lunch midt i smørøyet i Norges hovedstad. Skuffelsen var stor med betjening som ikke hadde tid, mat som ikke kunne tilpasses allergi, mat kom til ulik tid og når den i tillegg kom i papp-/plastinnpakning, ble jeg ikke bare skuffet av plassen, men på vegne av Oslo. Er dette det beste vi klarer å vise turistene som kommer hit? Skjerpings med stort utropstegn!

Takk, Vidarsag

Reisende som så på Centropa Restaurant, så også på

Har du vært i Centropa Restaurant? Del dine erfaringer!