“Følte oss lurt”

Pink Fish Munch Brygge
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj på dette stedet, som har en hyggelig beliggenhet ved Munchs brygge. Reklamen på bordene fortalte oss at man fikk 20 % rabatt på bestillingen ved første besøk. Bestillingen skulle legges inn digitalt på telefonen. Vi kunne ikke finne rabattkoden på nettsiden og ba om hjelp, men fikk da beskjed om at det ikke gjaldt lengre. Da bør restauranten fjerne dette «tilbudet» fra både bordene og nettet!!!
Men vi fortsatte bestillingen og bestilte «fish and chips». Maten kom forholdsvis raskt, men vi ble svært overrasket da «chips» viste seg å være potetgull! Vi kommenterte dette til kelneren, som da svarte at vi kunne komme inn å få en is, når vi var ferdige. Fisken var også skuffende, små « nuggets» og ikke det du forventer når man bestiller «fish and chips». Det hele ble servert med en smakløs salat.
En ny kelner kom og spurte om det smakte, og vi var ærlige og sa at det hele var skuffende, og kommenterte spesielt potetgullet. Han fortalte da at mange kunder hadde reagert på dette tidligere også. For oss er det da rart at de ikke endrer rettens navn!
Vi følte oss lurt; ikke fikk vi rabatten de reklamerte for og ikke fikk vi mat vi forventet!

1  Takk, Matta1959

Anmeldt 8. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

MarketingPinkFish, Eier på Pink Fish Munch Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Anmeldt 27. juli 2020

Reisende som så på Pink Fish Munch Brygge, så også på

Har du vært i Pink Fish Munch Brygge? Del dine erfaringer!