“Fast food, ikke så veldig fast, men godt var det”
Anmeldelse av Pink Fish Munch Brygge

Pink Fish Munch Brygge
Vurdert som nr. 1 254 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. juli 2021

Dette er en av de moderne fastfood restaurantene hvor de anbefaler at du bestiller og betaler via din telefon på bordet, men så må du selv hente maten inne. Ikke helt etter forskriften for å unngå mest mulig risiko for smitte, men, men. Dersom du ikke fikser denne betalingsformen, kan du likevel henvende deg i kassa og der får du utmerket hjelp. Maten smakte svært godt og var et godt alternativt til det vi ellers kaller junk food. dette svar smaksrikt, nylaget, sundt og appetittelig. Men servert i papptallerkener som du selv må bringe til bordet. Det var en merkelig blanding av restaurant og kafe. Men godt smakte det, så dersom hensikten er å bli mett skal du komme hit. Jeg kommer gjerne tilbake.

1  Takk, ClausE

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Beste blåskjellene jeg har fått i Oslo! Kanonbra. Digg med rød chili og bra saus. Skjellene var virkelig ferske! Og på en mandag.

Takk, HelgeGr
MarketingPinkFish, Markedsføring på Pink Fish Munch Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Tusen takk for dette og velkommen tilbake for mer digg sjømat!

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj på dette stedet, som har en hyggelig beliggenhet ved Munchs brygge. Reklamen på bordene fortalte oss at man fikk 20 % rabatt på bestillingen ved første besøk. Bestillingen skulle legges inn digitalt på telefonen. Vi kunne ikke finne rabattkoden på nettsiden og ba om hjelp, men fikk da beskjed om at det ikke gjaldt lengre. Da bør restauranten fjerne dette «tilbudet» fra både bordene og nettet!!!
Men vi fortsatte bestillingen og bestilte «fish and chips». Maten kom forholdsvis raskt, men vi ble svært overrasket da «chips» viste seg å være potetgull! Vi kommenterte dette til kelneren, som da svarte at vi kunne komme inn å få en is, når vi var ferdige. Fisken var også skuffende, små « nuggets» og ikke det du forventer når man bestiller «fish and chips». Det hele ble servert med en smakløs salat.
En ny kelner kom og spurte om det smakte, og vi var ærlige og sa at det hele var skuffende, og kommenterte spesielt potetgullet. Han fortalte da at mange kunder hadde reagert på dette tidligere også. For oss er det da rart at de ikke endrer rettens navn!
Vi følte oss lurt; ikke fikk vi rabatten de reklamerte for og ikke fikk vi mat vi forventet!

4  Takk, Matta1959
Anmeldt 13. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 12. august 2021

Reisende som så på Pink Fish Munch Brygge, så også på

Har du vært i Pink Fish Munch Brygge? Del dine erfaringer!