“Tamt og veldig middels .”
Anmeldelse av Divino

Divino
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Vi besøkte DiVino for en familiemiddag en søndag. Få mennesker i lokalet gjorde stemningen litt tam. Hyggelig servitør. Deilig Burrata og carbonara men en helt elendig Osso Buco servert uten margbein. Var rett og slett kokt oksekjøtt i saus. Servitør spanderte kaffe da vi klaget. I alt en veldig middels opplevelse som ikke frister til gjentagelse . Mange andre mye bedre alternativer i nærheten

Takk, aasemathildek

Anmeldt 20. september 2020

Gikk for å spise Osso Bucco, angret ikke. Godt med litt ex. saus. Prøv husets Limoncella med en av de gode dessertene.
Behagelig å sitte i en av de buede sofaene.

1  Takk, torhildl701
Anmeldt 4. november 2020

Dato for besøk: november 2020
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Divino, så også på

Har du vært i Divino? Del dine erfaringer!