“Skuffende ”

Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Dette var skuffende.
Begynte med å vente 45min på maten!
Ramen skal serveres raskt. Det er sikkert derfor krakkene man sitter på er så ubekveme.
Når vi endelig fikk maten, Shio var det vasstrukken kyllling i en kraft som smaket røkt oppvaskvann.
Veldig skuffende.
Lenge leve Mr Lee.

Dato for besøk: august 2020
Takk, korokimon

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ikke altfor god service eller hyggelig betjening, men maten er fantastisk. Ingen stor meny men det de har står til fem stjerner.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TerMelMil
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 25. juni 2021

Anmeldt 13. september 2020

Dato for besøk: juni 2020

Reisende som så på Koie Ramen Munch, så også på

Har du vært i Koie Ramen Munch? Del dine erfaringer!