“Utrolig dårlig førsteinntrykk av ansatte og stedet.”
Anmeldelse av Koie Ramen Munch

Koie Ramen Munch
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. august 2021

Vi bestemte oss kl 20:00 for å sykle gjennom byen, fra vest til øst, og så oss ut Koie Ramen i Osterhaugsgata som mål. Da vi kom inn der rundt kl 21 stod vi først og ventet kort ved skiltet om registrering av besøk for smittesporing osv, og en ansatt gikk da rundt og hentet inn ting som stod på to bord, blant annet en betalingsterminal og noen glass. Han så oss, men ga ingen form for oppmerksomhet for å vise at han så oss og ville komme til oss, så vi gikk til et bord der det stod en vannkarrafell og to ubrukte glass. Etter å ha sittet der kort tid roper den ansatte fra andre siden av lokalet, på en utrolig sur og kjeftete måte, knipser med fingrene og peker på utgangen og ber oss surt stille oss der.
Hva kunne vi gjort annerledes? Vi skullet selvsagt ventet ved inngangen og fått en plass å sitte av den ansatte. Hva kunne den restauranten gjort annerledes: Snakket til gjestene sine på en normal og høflig måte.
Vi bestemte oss for å gå, da vi ikke trenger å bli snakket til på den måten. Dette var dumt, for vi hadde syklet gjennom byen for å teste Koie Ramen. Men vi fant et spennende japanske street food sted borti gata. Koie Ramen anbefales ikke, med mindre du foretrekker sure ansatte.

Takk, HavardHa

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Dette var skuffende.
Begynte med å vente 45min på maten!
Ramen skal serveres raskt. Det er sikkert derfor krakkene man sitter på er så ubekveme.
Når vi endelig fikk maten, Shio var det vasstrukken kyllling i en kraft som smaket røkt oppvaskvann.
Veldig skuffende.
Lenge leve Mr Lee.

Dato for besøk: august 2020
Takk, korokimon
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ikke altfor god service eller hyggelig betjening, men maten er fantastisk. Ingen stor meny men det de har står til fem stjerner.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, TerMelMil
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 19. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Koie Ramen Munch, så også på

Har du vært i Koie Ramen Munch? Del dine erfaringer!