“Meget god mat!”
Anmeldelse av Jyun As

Jyun As
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Samboeren min spiste spicy biff, mens jeg tok kantonesisk brassert ribbe. Det var en meget positiv opplevelse.

Rettene smakte veldig ulikt, og var helt nydelige på hver sin måte. Utrolig mørt kjøtt i begge rettene.

Vi var svært fornøyde med at rettene var så ulike, og ikke lignet - slik enkelte retter kan gjøre på kinesiske restauranter.

Hyggelig og god service. Vi kommer tilbake.

Takk, christiank797

Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Spennende nytt sted på Frogner plass. Veldig god mat og gjennomført interiør. Vi fikk smake 6 gode retter. Ok pris og hyggelig sted å besøke. Litt anderledes. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 580karib
Anmeldt 14. september 2020

Koselig restaurant med åpent kjøkken. Velsmakende og god mat, hyggelig service. Stedet drives av en anerkjent kokk. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Brochmann
Anmeldt 2. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Jyun As, så også på

Har du vært i Jyun As? Del dine erfaringer!