“Oslos beste kinesiske mat”
Anmeldelse av Jyun As

Jyun As
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Etter å ha lest en anmeldelse av dette stedet ønsket jeg virkelig å prøve Jyun.

Ettersom det har vært koronarestriksjoner, har jeg kun nyttet take away, men kan ikke skjønne hvorfor det ikke bare skulle være bedre å spise her.

Lokalet er lite og intimt, men med gode uteserveringsmuligheter. Utsikt mot Frognerparken, men dessverre mye bedre utsikt til en rundkjøring og et trikkestopp.

Vi har igjennom korona bestilt herifra en rekke ganger og det har derfor vært fint at det gis 10% avslag for take away kunder.

Utvalget av retter er relativt lite sett i forhold til andre kinesiske steder, men det taler heller for enn mot dette stedet.

Jeg har spist:
- GongBao kylling - soleklar karakter 6/6. fin styrke på retten og mye mat

- Spicy beef 6/6 - svært god saus. Kjøttet har vært nydelig 6/7 ganger. Kun en gang hvor kjøttstykkene oppleves annerledes.

- kyllingvinger 3/6 - litt kjedelig i forhold til andre retter her

- fritert svinekjøtt i sursøt - 4/6 - helt ok+, men ikke mer.

- kantonesisk bevises ribbe 6/6 - sausen er tykk, klebrig og god. Ribbestykkene er helt fantastiske.

- gyoza 2/6 - jeg elsker gyoza og jeg elsker jyun. Det var derfor stor skuffelse å spise disse. Kanskje de er bedre servert in House vs take away - håper det.

Selv om ikke alle rettene er 6/6, er hovedkarakteren min 6/6 fordi det er set jeg føler når jeg bestiller de rettene som jeg opplever er best.

Kan virkelig anbefale dette stedet.

Takk, MagnusS963

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Samboeren min spiste spicy biff, mens jeg tok kantonesisk brassert ribbe. Det var en meget positiv opplevelse.

Rettene smakte veldig ulikt, og var helt nydelige på hver sin måte. Utrolig mørt kjøtt i begge rettene.

Vi var svært fornøyde med at rettene var så ulike, og ikke lignet - slik enkelte retter kan gjøre på kinesiske restauranter.

Hyggelig og god service. Vi kommer tilbake.

Takk, christiank797
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Spennende nytt sted på Frogner plass. Veldig god mat og gjennomført interiør. Vi fikk smake 6 gode retter. Ok pris og hyggelig sted å besøke. Litt anderledes. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 580karib
Anmeldt 14. september 2020

Koselig restaurant med åpent kjøkken. Velsmakende og god mat, hyggelig service. Stedet drives av en anerkjent kokk. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Brochmann
Anmeldt 2. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på Jyun As, så også på

Har du vært i Jyun As? Del dine erfaringer!