“Utrolig dårlig service, feil og treg servering”
Anmeldelse av Restaurant Jyun

Restaurant Jyun
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var fire personer her, og ble utrolig skuffet over dette stedet. Ikke på grunn av maten, men på grunn av rot, forsinkelser og dårlig service. Etter å ha ventet 15 minutter bestilte vi to ribbe-retter som skulle deles på to pers hver. Vi fikk beskjed om at det ville ta 30 min, og derfor bestilte vi forretter. Forrettene kom først etter 40 minutter. Den ene av de to hovedrettene kom etter 1 time og 15 minutter. Litt etter det kom to enkle retter, altså ikke det vi bestilte. Vi insisterer på at vi er svært misfornøyde, og blir tilbudt 10% avslag på maten (som vi ikke hadde bestilt). Dette godtok vi ikke, og til slutt betalte vi ikke for den maten vi ikke hadde bestilt.
Maten smaker godt, men å vente 1 time og 15 minutter da vi blir forespeilet 30 er ikke godt nok. Da maten i tillegg er feil, og vi må innstendig klage for å bli hørt er dette et sted vi på ingen må kan anbefale noen. Desverre en veldig veldig dårlig opplevelse.

Takk, HavardHa

Anmeldt 31. januar 2021 via mobile enheter

Vi bestilte veganske vårruller og spicy biff som vi hentet. Delte 3 små vårruller til forrett som var gode på smak. God chilisaus og litt syltet rødkal fulgte med. Spicy biff var mørt og kom i en spicy saus med alldente grønnsaker. Rikelig med ris til. Nydelig! Vi hadde bestilt kake, men ble så mette at den får vente til imorgen . Kan anbefale stedet for takeaway mat. Aner ikke hvordan det er å være gjest der.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, heidi5565
Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Tredje gang jeg har vært på Jyun og like fornøyd og overrasket med nydelig mat hver gang. Veldig hyggelig og forekommende servering og sjarmerende sted. Vi tok 6 retter og fikk rikelig med mat og nydelige retter. Fikk med det vi ikke greide å spise opp i dertil egnede bokser hjem. Mange gode og spennende smaker!! Anbefales

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, 580karib
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Ny restaurant på Frogner med flott oppusset lokale i kinesisk tema. Fantastisk service og veldig smakfull og god mat.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Explore160218
Anmeldt 14. september 2020

Koselig restaurant med åpent kjøkken. Velsmakende og god mat, hyggelig service. Stedet drives av en anerkjent kokk. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Brochmann

Reisende som så på Restaurant Jyun, så også på

Har du vært i Restaurant Jyun? Del dine erfaringer!