“Spennende og veldig godt”
Anmeldelse av Restaurant Jyun

Restaurant Jyun
Anmeldt 5. september 2021

Meget god mat, profesjonell og stilig restaurant. Virkelig mye for pengene. Vi bestilte 6-retter til 590-, per pers. Så mye forskjellig, og så mye godt. Fortjener rosende omtale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, j0nmagnusg

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Har bestilt mat fra denne restauranten sikkert 20 ganger det siste året. Retten Kantonesisk braised ribbe anbefales på det sterkeste. Dumplings og kyllingvinger smaker også himmelsk. Tvers igjennom fantastisk god mat og super service!!!

1  Takk, Endre S
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var fire personer her, og ble utrolig skuffet over dette stedet. Ikke på grunn av maten, men på grunn av rot, forsinkelser og dårlig service. Etter å ha ventet 15 minutter bestilte vi to ribbe-retter som skulle deles på to pers hver. Vi fikk beskjed om at det ville ta 30 min, og derfor bestilte vi forretter. Forrettene kom først etter 40 minutter. Den ene av de to hovedrettene kom etter 1 time og 15 minutter. Litt etter det kom to enkle retter, altså ikke det vi bestilte. Vi insisterer på at vi er svært misfornøyde, og blir tilbudt 10% avslag på maten (som vi ikke hadde bestilt). Dette godtok vi ikke, og til slutt betalte vi ikke for den maten vi ikke hadde bestilt.
Maten smaker godt, men å vente 1 time og 15 minutter da vi blir forespeilet 30 er ikke godt nok. Da maten i tillegg er feil, og vi må innstendig klage for å bli hørt er dette et sted vi på ingen må kan anbefale noen. Desverre en veldig veldig dårlig opplevelse.

Takk, HavardHa
Anmeldt 31. januar 2021 via mobile enheter

Vi bestilte veganske vårruller og spicy biff som vi hentet. Delte 3 små vårruller til forrett som var gode på smak. God chilisaus og litt syltet rødkal fulgte med. Spicy biff var mørt og kom i en spicy saus med alldente grønnsaker. Rikelig med ris til. Nydelig! Vi hadde bestilt kake, men ble så mette at den får vente til imorgen . Kan anbefale stedet for takeaway mat. Aner ikke hvordan det er å være gjest der.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, heidi5565
Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Tredje gang jeg har vært på Jyun og like fornøyd og overrasket med nydelig mat hver gang. Veldig hyggelig og forekommende servering og sjarmerende sted. Vi tok 6 retter og fikk rikelig med mat og nydelige retter. Fikk med det vi ikke greide å spise opp i dertil egnede bokser hjem. Mange gode og spennende smaker!! Anbefales

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, 580karib

Reisende som så på Restaurant Jyun, så også på

Har du vært i Restaurant Jyun? Del dine erfaringer!