“Favoritt!”

Kongsgården Gartneriet kafé
Vurdert som nr. 1 141 av 1 552 Restauranter i Oslo
Anmeldt 14. august 2021

Et av mine nye favorittsted!

Unik og frodig restaurant i vakre landlige omgivelser.

God mat til en grei pris.

Takk, Karina K

Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Dette stedet har fantastisk mat, og den aller beste atmosfæren.

Gartneriet Kongsgården fortjener kø for å komme inn, og ventelister for å få bord. Heldigvis - for meg - virker det ikke som om folk har skjønt det enda.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Journey778610
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

I det jeg kommer, går flere gjester. De har betalt for mat og har ventet over 1 tome. Etter 15 min i kø, venter fortsatt de som kom før meg på å få bord og bestille. Det er masse ledig plass.
Takk for meg. Hvor lenge er akseptabelt å vente? Får man pengene igjen?
Fint sted, elendig service.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 30Magali
Anmeldt 29. april 2022

Dato for besøk: november 2021
Anmeldt 23. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Kongsgården Gartneriet kafé, så også på

Har du vært i Kongsgården Gartneriet kafé? Del dine erfaringer!