“Nydelig indisk mat i Torggt”

The South Indian Oslo Sentrum
Anmeldt 24. september 2021

Lite lokale med mulighet til større selskap i underetasjen. Vi spiste Chicken Masala, var helt nydelig. Noe av den beste indiske maten jeg har spist. Rolig restaurant, med hyggelig og god service. Veldig sympatisk prisnivå. Jan absolut anbefales.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, ninaGeithus

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

For en lykke at jeg oppdaget denne lille juvelen av en restaurant. Har akkurat spist mitt andre måltid fra the South Indian og det føles som om jeg har oppdaget indisk mat på ny. Fantastiske papadums med mynte yoghurt så Lamb Sukka med chettinad krydder; lammekjøtt så mørt og saftig med gode krydder. Hyggelig og behagelig betjening. Jeg anbefaler denne lille restauranten til alle som har gått litt lei av f.eks. butter chicken og annet.

Takk, ellenmargretheh
Anmeldt 22. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 23. september 2021

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 14. oktober 2020

Dato for besøk: august 2020
tsio489, Eier på The South Indian Oslo Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2020

Reisende som så på The South Indian Oslo Sentrum, så også på

Har du vært i The South Indian Oslo Sentrum? Del dine erfaringer!