“Date night”
Anmeldelse av Ventiventi Restaurant

Ventiventi Restaurant
Anmeldt 24. juli 2021

Det var vanskelig å velge mellom rettene. Vi hadde lyst på alt. Men blåskjellene var noe av det beste jeg har smakt.

Takk, PasqualeP1229

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to og delte en brochetta og en blåskjell, veldig god mat, har aldri smakt bedre blåskjell, og så disse italienske gutta som serverte da…
Hadde lest dårlig kritikk i en avis, men denne amlelderen må ha vært matlei og hatt en dårlig dag, ikke bry deg om slikt. Dette stedet anbefaler vi varmt og kommer tilbake

Takk, StefiogTrondD
Anmeldt 25. oktober 2020

Nydelig mat og fantastisk beliggenhet. Vi var en vennegjeng som hadde en veldig fin kveld. Anbefales på det sterkeste.

Takk, helgaa772
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Vi spiste deilig fish&chips. Det er en av de beste vi har smak. På høyde med de beste engelske. Plassen er ideell. Nydelig utsikt. Deilig sted for middag og lunsj.

2  Takk, HelgeK
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i hyggelige omgivelser. Stedet ligger ytterst på Tjuvholmen, vegg i vegg med Astrup Fearnley museum. Maten var fantastisk og vi kommer tilbake.

2  Takk, liseo616

Reisende som så på Ventiventi Restaurant, så også på

Har du vært i Ventiventi Restaurant? Del dine erfaringer!