“Fantastisk god pizza”
Anmeldelse av Apostrophe

Apostrophe
Anmeldt 8. august 2021

Helt klart den beste pizza vi har spist, hyggelig betjening, vi var begge meget fornøyd! Drar helt sikkert tilbake neste gang vi er i hovedstaden.

Takk, taranalise

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Vi vart tatt godt vare på heile kvelden. Nydeleg mat og kjempegod service! Vi bestilte forskjellige pizzaer og delte. Beste pizza vi har smakt. Er du glad i pizza så ta turen hit!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Dagun2014
Anmeldt 6. februar 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffende service!!!! Etter tre telefoner på forhånd kom det fortsatt ingen bekreftelse på bord. Da vi kom ble ble gruppen delt på to adskilte bord, på tross av løfte om at dette ikke ville bli et problem. Informerte om at dette var en spesiell dag, feiring av 18-årsdag, men ble ble kastet ut etter to timer med beskjed om at de hadde en reservasjon på bordet til noen andre. Uten å si fra om dette på forhånd. Dermed ble det ikke engang tid til dessert. Snakk om å ødelegge en stor dag. Elendig...

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Lykkedagen
Anmeldt 12. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 7. oktober 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Apostrophe, så også på

Har du vært i Apostrophe? Del dine erfaringer!