“For høye forventninger!”

Vurdert som nr. 1 320 av 1 539 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde nok alt for høye forventninger til denne restauranten. Vi var 4 og ble anvist til 2 stk. små bord satt side om side. Ikke plass til mat! Menyen hadde bare en hovedrett som var Entrecote på 250 gram. Kjøttet var mørt men smaksløst med for lite stekeskorpe. Smårettene (side dish) var akt for små og veldig dyre. Ikke gode var de heller! Beklager men allt var for salt. Vi sendte de spesielle tomatene ut igjen da de var for salte. Serverings damen kom med en gang ut igjen med den samme pletten og fortalte oss at kokken sa ar den retten skulle være sånn! Makan til arroganse har vi aldri opplevd på noen restaurant. Det er ikke moro å betale dyrt for slett service og for salt mat! kommer ikke tilbake Herr Holmboe!

Mvh

Dato for besøk: september 2021
Anmeldt 4. september 2021

Anmeldt 29. august 2021

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!