“Hyggelig sted, maten under middels.”
Anmeldelse av The Vandelay

The Vandelay
Vurdert som nr. 1 364 av 1 556 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, maten under middels. Vi var samlet til lunsj og fant menyen lite spennende. Rettene stod dessverre i stil, kjedelige og uten noen positive overraskelser - verken på smak eller i tilbehør. Små porsjoner til stive priser. Toalettet i ustand uten at noen alternative steder ble foreslått.

Takk, KaiTonn

Anmeldt 21. juli 2021

Etter nesten en time kom en lunken og tørr hamburger på bordet. Vi sendte den ut og gokk derifra. Ingen fra betjeningen fant det opportunt å beklage - men satt opp et surt tryne forside ikke fikk tips! Stedet er simpelthen et ran!

Takk, rolfn394
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

For å begynne med det som var bra: bra service og interiør, beliggenhet. Vi spiste Salat: for mye vinegraitte, lite variasjon, bare grønt. Burger (som vi ser har fått fantastiske tilbakemeldinger fra enkelte): rett og slett dårlig, for søtaktig, prøvd å gjøre «kul» - total nedtur - (personlig tar jeg heller varianten på circelK). Scrambled eggs (løs versjon): greit med løs - men brødet var hardt og til slutt så det bare ut som en .... på tallerkenen. Til slutt det som jeg faktisk leverte tilbake (og fikk tilbud om noe nytt (derav god service bl.a): biff tartar: sikkert «moderne»: hadde den bare smakt LITT godt skulle jeg gitt den «benefit of the doubt»: men dette var tragisk dårlig: en «gressdekket alt i ett versjon» og for en som gledet seg til rødt kjøtt, kapers, løk, røbet og eggeplomme: TOTAL nedtur.. Beklager: the hotteste lunsjstedet i Oslo skuffet fundamentalt på det viktigste: god mat, sry: det var 4 qv 4 bom. Hyggelige folk/service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 841p_ln
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat med en legendarisk burger. Var der til lunsj og bestilte 4 retter på lunsjmenen til to personer. Det var meget gode retter. Servicen var dessverre dårlig og under gjennomsnitt.

Takk, Simenpimen
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Høy pris = høy kvalitet....ehh nei. Så enkelt at det var pinlig...det var en skive, en dasj spinat og en kokt stekt pølse.....

Takk, 207mettem

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!