“Veldig bra!”

Vurdert som nr. 1 362 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en flott kveld her. Hyggelig og hjelpsom betjening, utrolig god mat. Vi startet med et par snacks, etterfulgt av kveite. Vår hyggelige kelner var tilstede og oppmerksom. Pluss i boka for at de stanset service og musikk kl. 19.00 slik at vi kunne minnes de 77 ofrene for terroren for 10 år siden. Faktisk vel verdt pengene, selv om vinen var litt dyr....

Takk, BrithP

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Levde ikke opp til forventningene.
Dyr burger som ikke er blant byens beste.
95 kr for pommes-frites med grill krydder.

1  Takk, magnusk429
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, maten under middels. Vi var samlet til lunsj og fant menyen lite spennende. Rettene stod dessverre i stil, kjedelige og uten noen positive overraskelser - verken på smak eller i tilbehør. Små porsjoner til stive priser. Toalettet i ustand uten at noen alternative steder ble foreslått.

Takk, KaiTonn
Anmeldt 21. juli 2021

Etter nesten en time kom en lunken og tørr hamburger på bordet. Vi sendte den ut og gokk derifra. Ingen fra betjeningen fant det opportunt å beklage - men satt opp et surt tryne forside ikke fikk tips! Stedet er simpelthen et ran!

Takk, rolfn394
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

For å begynne med det som var bra: bra service og interiør, beliggenhet. Vi spiste Salat: for mye vinegraitte, lite variasjon, bare grønt. Burger (som vi ser har fått fantastiske tilbakemeldinger fra enkelte): rett og slett dårlig, for søtaktig, prøvd å gjøre «kul» - total nedtur - (personlig tar jeg heller varianten på circelK). Scrambled eggs (løs versjon): greit med løs - men brødet var hardt og til slutt så det bare ut som en .... på tallerkenen. Til slutt det som jeg faktisk leverte tilbake (og fikk tilbud om noe nytt (derav god service bl.a): biff tartar: sikkert «moderne»: hadde den bare smakt LITT godt skulle jeg gitt den «benefit of the doubt»: men dette var tragisk dårlig: en «gressdekket alt i ett versjon» og for en som gledet seg til rødt kjøtt, kapers, løk, røbet og eggeplomme: TOTAL nedtur.. Beklager: the hotteste lunsjstedet i Oslo skuffet fundamentalt på det viktigste: god mat, sry: det var 4 qv 4 bom. Hyggelige folk/service.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 841p_ln

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!