“Fantastisk atmosfære, men skuffende mat!”
Anmeldelse av The Vandelay

The Vandelay
Vurdert som nr. 1 364 av 1 556 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant med en fantastisk atmosfære, men maten var skuffende. For mye krydder, og en uoversiktlig retning. Med de råvarene så hadde både kjøttet og fisken fortjent en mye tydeligere smak og personlighet. Rett og slett skuffende!

Takk, OSLovik

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en flott kveld her. Hyggelig og hjelpsom betjening, utrolig god mat. Vi startet med et par snacks, etterfulgt av kveite. Vår hyggelige kelner var tilstede og oppmerksom. Pluss i boka for at de stanset service og musikk kl. 19.00 slik at vi kunne minnes de 77 ofrene for terroren for 10 år siden. Faktisk vel verdt pengene, selv om vinen var litt dyr....

Takk, BrithP
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Levde ikke opp til forventningene.
Dyr burger som ikke er blant byens beste.
95 kr for pommes-frites med grill krydder.

1  Takk, magnusk429
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, maten under middels. Vi var samlet til lunsj og fant menyen lite spennende. Rettene stod dessverre i stil, kjedelige og uten noen positive overraskelser - verken på smak eller i tilbehør. Små porsjoner til stive priser. Toalettet i ustand uten at noen alternative steder ble foreslått.

Takk, KaiTonn
Anmeldt 21. juli 2021

Etter nesten en time kom en lunken og tørr hamburger på bordet. Vi sendte den ut og gokk derifra. Ingen fra betjeningen fant det opportunt å beklage - men satt opp et surt tryne forside ikke fikk tips! Stedet er simpelthen et ran!

Takk, rolfn394

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!