“Frokostmorgen”

Vurdert som nr. 1 364 av 1 555 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Frokost med familie for å avslutte ferien. Maten var god, med pannekaker, eggerøre med ristet brød (noe brent), bløtkokt egg og yoghurt. Eplejuice var noe sur, mens appelsinjuicen var ypperlig.
Noe vanskelig å få bestilt kaffe med croissant og kanelknute pga uoppmerksom personale. Men det smakte topp når det kom.
Også vanskelig å få regningen ettersom personal ikke virket å ha oppmerksomhet rettet mot alle bord.

Takk, 583sindrem

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Spontantur til en av de hotteste steder i Oslo.
Maten er god, men dessverre flere ‘men’
- mye salt (bruker nok et smør med mye salt til brødristing osv)
- beskjeden porsjon, for oss med litt større mage holdt det ikke helt med 1 lunsjrett
- gode smaker, gode råvarer, men ikke spesielt ‘spennende’
- null presentasjon! Maten er lagt på fat og thats it! Ingen har brukt energi til å anrette maten. I allefall så det sånn ut. Er det bevisst? Det er ikke stygg, men vi er bare ‘ikke vant’ til det.
- alt for lite bord! Vi satt med 2 px på et bord som på det meste burde rømme 2 kaffe og evt et kakestykke. Når vi spiste sto det kaffekop, vannflaske (ikke gratis!), sodaflaske, 4 tallerker og 4 glass på bordet. Det var ikke plass til armer / hender.
- det koster å ligge på fancy barcode, litt i overkant dyrt.

Takk, 446michelz
Anmeldt 25. juli 2021

Dessverre ingen suksess. Maten var slt for salt og hadde ikke særpreg. Menyen liten og regningen dyr

1  Takk, piajenta
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig restaurant med en fantastisk atmosfære, men maten var skuffende. For mye krydder, og en uoversiktlig retning. Med de råvarene så hadde både kjøttet og fisken fortjent en mye tydeligere smak og personlighet. Rett og slett skuffende!

Takk, OSLovik
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en flott kveld her. Hyggelig og hjelpsom betjening, utrolig god mat. Vi startet med et par snacks, etterfulgt av kveite. Vår hyggelige kelner var tilstede og oppmerksom. Pluss i boka for at de stanset service og musikk kl. 19.00 slik at vi kunne minnes de 77 ofrene for terroren for 10 år siden. Faktisk vel verdt pengene, selv om vinen var litt dyr....

Takk, BrithP

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!