“Sinnsykt skuffende middagsopplevelse”

Vurdert som nr. 1 364 av 1 556 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. august 2021

Sinnsykt skuffende middagsopplevelse. Vi forsøkte ett par snacker, tre forskjellige forretter og tre forskjellige hovedretter. Snackrettene var gode, men forrettene og hovedrettene var små porsjoner og ganske så kjedelig. Spesielt bønnegryta var en stor nedtur. En av kelnerne var veldig flink, men resterende virket uinteressert og uerfaren. Virket også som de hadde null kontroll på allergen i maten. Sinnsykt skuffende middagsopplevelse siden vi har hatt ganske gode opplevelser til brunsj ett par ganger tidligere.

2  Takk, L3629NHrebeccad

Anmeldt 17. august 2021

Hyggelig betjening og flere gode retter, bortsett fra at nesten alle rettene var altfor salte. Oppskrytt dessverre, og levde ikke opp til forventningene. Hadde også forventet mer til prisnivået og de gode anmeldelsene de har fått.

2  Takk, tnor85
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde ventet lenge på bord og gledet oss til brunsj på The Vandelay. Men - for en nedtur! Maten var helt ok, og stedet morsomt, men for en arrogant og nedlatende betjening! Vi fikk ikke det vi hadde bestilt og deg var vanskelig å få bestilt mer. Det eneste de var opptatt av var at vi hadde bordet i kun 1,5 timer. Det sa de gang på gang. Ikke gå hit - mange andre bedre steder i Oslo.

1  Takk, Camilla S
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Frokost med familie for å avslutte ferien. Maten var god, med pannekaker, eggerøre med ristet brød (noe brent), bløtkokt egg og yoghurt. Eplejuice var noe sur, mens appelsinjuicen var ypperlig.
Noe vanskelig å få bestilt kaffe med croissant og kanelknute pga uoppmerksom personale. Men det smakte topp når det kom.
Også vanskelig å få regningen ettersom personal ikke virket å ha oppmerksomhet rettet mot alle bord.

Takk, 583sindrem
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Spontantur til en av de hotteste steder i Oslo.
Maten er god, men dessverre flere ‘men’
- mye salt (bruker nok et smør med mye salt til brødristing osv)
- beskjeden porsjon, for oss med litt større mage holdt det ikke helt med 1 lunsjrett
- gode smaker, gode råvarer, men ikke spesielt ‘spennende’
- null presentasjon! Maten er lagt på fat og thats it! Ingen har brukt energi til å anrette maten. I allefall så det sånn ut. Er det bevisst? Det er ikke stygg, men vi er bare ‘ikke vant’ til det.
- alt for lite bord! Vi satt med 2 px på et bord som på det meste burde rømme 2 kaffe og evt et kakestykke. Når vi spiste sto det kaffekop, vannflaske (ikke gratis!), sodaflaske, 4 tallerker og 4 glass på bordet. Det var ikke plass til armer / hender.
- det koster å ligge på fancy barcode, litt i overkant dyrt.

Takk, 446michelz

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!