“God mat - positiv opplevelse”
Anmeldelse av The Vandelay

The Vandelay
Vurdert som nr. 1 369 av 1 553 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Forventningene var store når vi bestilte etter de strålende anmeldelsene etter åpningen, skepsisen økte etter å ha lest anmeldelser her, men realiteten ble meget bra. Grei betjening, god dagens spesial (beinmarg) og gode både forretter - kamskjell, østers og tartar, og hovedretter lobster bisque og svinefrikasse. Få retter på menyen er ofte et kvalitetstegn, og det viste sseg å stemme her og. Legg til god vin og odt og is til dessert, så ble det en veldig hyggelig opplevelse

Takk, Runar N

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss lenge til et besøk på The Vandelay, og for en skuffelse! Liten meny i utgangspunktet og servitør hadde lite kunnskap om allergier. Jeg har cøliaki og endte med tre østers, en forrett og pommes frites. Kjøkkenet kunne dessverre ikke servere meg burger uten brød fordi det ikke var "en del av deres konsept". Kjedelig mat, med altfor mye salt og små porsjoner. Overpriset og bare jålete.

Takk, Z3604OUveronicar
Anmeldt 21. august 2021

Sinnsykt skuffende middagsopplevelse. Vi forsøkte ett par snacker, tre forskjellige forretter og tre forskjellige hovedretter. Snackrettene var gode, men forrettene og hovedrettene var små porsjoner og ganske så kjedelig. Spesielt bønnegryta var en stor nedtur. En av kelnerne var veldig flink, men resterende virket uinteressert og uerfaren. Virket også som de hadde null kontroll på allergen i maten. Sinnsykt skuffende middagsopplevelse siden vi har hatt ganske gode opplevelser til brunsj ett par ganger tidligere.

2  Takk, L3629NHrebeccad
Anmeldt 17. august 2021

Hyggelig betjening og flere gode retter, bortsett fra at nesten alle rettene var altfor salte. Oppskrytt dessverre, og levde ikke opp til forventningene. Hadde også forventet mer til prisnivået og de gode anmeldelsene de har fått.

2  Takk, tnor85
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde ventet lenge på bord og gledet oss til brunsj på The Vandelay. Men - for en nedtur! Maten var helt ok, og stedet morsomt, men for en arrogant og nedlatende betjening! Vi fikk ikke det vi hadde bestilt og deg var vanskelig å få bestilt mer. Det eneste de var opptatt av var at vi hadde bordet i kun 1,5 timer. Det sa de gang på gang. Ikke gå hit - mange andre bedre steder i Oslo.

1  Takk, Camilla S

Reisende som så på The Vandelay, så også på

Har du vært i The Vandelay? Del dine erfaringer!