“10/10”
Anmeldelse av Don Teigeronis

Don Teigeronis
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Dette slår alle pizzarestauranter jeg har vært på i Oslo! Fantastisk mange gode og unike pizzaer paret med nydlig vin. 10/10

Dato for besøk: september 2021
Takk, Maj-Linn B

Anmeldt 6. mai 2021 via mobile enheter

Dette var en opplevelse! Utrolig god smaksopplevelse - pizza med alt fra kveite til vegetar. Serveringen var også på det ypperste. Takk for besøket.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, mariebS690BT
Anmeldt 11. mars 2021

Don Teigeronis var en av få restauranter som var åpen i Oslo, men den skuffet ikke. Utrolig god og spennende italiensk pizza med spennende smaker, vi gikk foren reinsdyr og en kveite. Tommel Opp! Synd det ikke var lov å bestille rødvin må men vi kommer tilbake så snart det blir lov. Takk for en flott kveld :)

Dato for besøk: mars 2021
Takk, JoarB1
Anmeldt 6. november 2020

Fullstendig autentisk italiensk pizza med mange spennende varianter. Jeg nevner i fleng; argentinske ville reker, aligatorkjøtt, antilope og økologisk dyrket paprika fra Iran.

Dato for besøk: november 2020
Takk, B4415QNmartina
Anmeldt 21. oktober 2020

Herlig kveld på Don Teigeronis. Her er det stappfullt og fantastisk stemning. En skjult perle, og Oslos desidert beste pizza. Rask og presis servering, framifrå betjening og utmerket service. Hvis du er så heldig å få bord vil du få en meget eksklusiv italiensk kulinarisk opplevelse, tett personlig oppfølging. Unikt sted. Terningkast 6

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Seaside142406

Reisende som så på Don Teigeronis, så også på

Har du vært i Don Teigeronis? Del dine erfaringer!