“En dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Gohan Matcha Cafe

Gohan Matcha Cafe
Vurdert som nr. 1 262 av 1 554 Restauranter i Oslo
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Til å være rangert høyt på listen ble jeg veldig skuffet over maten, smakløs fisk det smakte lite og presentasjonen var middels. Ikke minst heilt elendig service! Det er mulig vi var uheldige, men dette fristet (dessverre) ikke til gjentagelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Daydream41690276113

Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Det tok over 25 minutter fra bestillingen var gjort til den ankom. En kopp te og et glass iste. Ikke verd å vente på.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, LivEllen
Anmeldt 26. august 2022

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 8. oktober 2021 via mobile enheter

Anmeldt 21. september 2020

Reisende som så på Gohan Matcha Cafe, så også på

Har du vært i Gohan Matcha Cafe? Del dine erfaringer!