“God mezza!”
Anmeldelse av Roots Reastaurant

Roots Reastaurant
Beskrivelse: Vårt mål med å åpne Roots Restaurant er først og fremst ønske om å lage autentisk mat fra området rundt det østlige Middelhav . KITCHEN Lebanese, Mediterranean, Middle Eastern, Arabic SPECIAL DIETARY REQUIREMENTS Vegetarian Friendly, Vegan Options, Gluten Free Options, Halal MEAL
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mezza, Muhamaraen var spesielt god, og Hummusen hadde en uvant letthet over seg. Delikat anrettet. God service. Valuta for pengene. Anbefales!

Takk, Kristin N

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Har spist hummus i mange forskjellige land, men denne drar uten tvil inn førsteplassen.

Terningkast 6 på service, mat og lokaler.

Takk, Excursion64631790948
Anmeldt 20. juni 2021

Bestilte 5 typer meze, som var av bra kvalitet. Porsjoner var små, egnet for deling. Det som jeg savnet på en sånn type restaurant var et bedre utvalg av teer. De skulle komme med en tekanne med deres libanesiske te, i stedet fikk jeg servert bare en ferdig laget te i en kopp uten å få info om hva slags te det var. Den var en vanlig smakløs te. Tenkte at det hadde vært artigere å få en myntete eller en svart te ( men med litt honning eller krydder opp i).
Synes at det har tatt lagt tid fra vi har bedt om å få regningen til vi fikk den. Ellers veldig bra opplevelse for dem som liker libanesisk cuisine. Så de får 4 ut 6 for mangel på spennende te opplevelser og mangel på bedre service.

Takk, Aiguli A
Anmeldt 20. januar 2021

Maten smakte ikke noe særlig. Veldig salta Adana-rett og overpriset Restaurant. De har også lite utvalgt av brus..

Dato for besøk: januar 2021
Takk, dilarayamm
Anmeldt 14. januar 2021

Uten tvil beste meze i Oslo, om ikke Norge. Maten var i verdensklasse og personalet var usedvanlig hyggelige og behjelpelige. Kokken spanderte til og med mat. Har aldri opplevd en bedre kundeopplevelse, og har aldri smakt så god meze (særlig falafelen!). Vi fikk store mengder mat og det var ikke dyrt. Vi kommer definitivt igjen, og er dypt imponerte!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Henrikv2110

Reisende som så på Roots Reastaurant, så også på

Har du vært i Roots Reastaurant? Del dine erfaringer!