“Nydelig mat😁”
Anmeldelse av Dojo Restaurant & Garden

Dojo Restaurant & Garden
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: 𝙳𝙾𝙹𝙾 𝚁𝙴𝚂𝚃𝙰𝚄𝚁𝙰𝙽𝚃 & 𝙶𝙰𝚁𝙳𝙴𝙽 𝙺𝚁𝙸𝚂𝚃𝙸𝙰𝙽 𝙸𝚅’𝚂 𝙶𝙰𝚃𝙴 𝟷𝟻, 0164 OSLO A garden full of Asian flavours, colorful cocktails and good music. - Asian Tapas - Sushi Lounge Thursday, Friday & Saturday. Booking: booking@dojogarden.no
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening anbefales på det sterkeste hit skal jeg tilbake neste gang jeg kommer til Oslo

Dato for besøk: september 2021
Takk, maba82

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi, smakfullt anrettet. Serviceinnstilt og hyggelig personale. Flott lite uterom med hage i bakgården der en kan “sitte ute inne”. Anbefales!

Takk, islungaard
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en flott opplevelse. Maten var skikkelig fersk og velsmakende. Jeg hadde Nigiri, dumplings og Sashimi bowl. Store porsjoner gjorde at jeg ble mett og fornøyd..

Anbefales på det sterkeste.

Takk, travellerTrondheim
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Beste dumplings jeg har fått i Norge! Bao buns og sushi var også helt nydelig!

Stemning og service helt perfekt!

Takk, 621monicar
Anmeldt 27. juli 2021

Anbefales på det sterkeste! Det var veldig god mat og garantert tilbake igjen! Hyggelige ansatte og god service!

Takk, juliefH503LG

Reisende som så på Dojo Restaurant & Garden, så også på

Har du vært i Dojo Restaurant & Garden? Del dine erfaringer!