“Familiemåltid”
Anmeldelse av Fun Kitchen

Fun Kitchen
Vurdert som nr. 1 073 av 1 552 Restauranter i Oslo
Beskrivelse: Club-dining concept, Japanese cuisine with a touch of Peruvian flavors (Nikkei). Fun Kitchen is social dining at its finest, which uses top quality ingredients and expert traditional techniques. The atmosphere is unique, and the restaurant slowly transforms to a good-vibe place, perfectly suited for late night drinks. Welcome to a memorable stay at our fantastic venue at Majorstuen, Oslo.
Anmeldt 9. august 2021

Vel anvendte penger. Utsøkt mat som svarte til forventningene. Blandingen av Japan og Peru var fantastisk.

Takk, mortene637

Anmeldt 21. juli 2021

Startet med drinken pornstar martini. Den var ikke god! Lager bedre hjemme. Så på menyen, der ingenting fristet. Mye kald mat og lite utvalg. Måtte bare dra derfra. Overpriset også! Pent lokale og hyggelige servitører.

Takk, 596sirie
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God mat, veldig gode drinker, flotte lokaler og fin uteservering. Kan anbefales, spesielt ceviche i kokosnøtt og Fun Mule.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Christoffer M
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Tok lang tid før bestillingen ble tatt. Bestilte 4 retter, men det var for lite for to stykk. Maten var absolutt ikke god. Gikk ut like sultne som da vi kom. Måtte ty til kebab.

2  Takk, Petra B
Anmeldt 23. juni 2021

Dette hadde vi gledet oss til, men skuffelsen var stor.
I utganspunktet hadde vi planer om Omakase og vinpakke, men det var ikke på menyen. Mulig pga at det var tirsdag og ikke helg.
Lakse maki med kald ris og laksen smakte ikke ferskt, kyllingspyd som smakte brent, dumplings uten smak, taco med hummer var godt.
Dette gildet pluss en flaske vin til den nette sum av kr 1600,-
Svært skuffet og like sulten da vi dro.
God vin og hyggelig servitør men det veier ikke opp for ett skuffende måltid.

Takk, LineH90

Reisende som så på Fun Kitchen, så også på

Har du vært i Fun Kitchen? Del dine erfaringer!