“Super service!”
Anmeldelse av Konsept 24

Konsept 24
Anmeldt 12. august 2021

Her får du kjempe god mat med super service! Kanskje den beste italienske pizzaen jeg har smakt. Desserten er også i særklasse.

Takk, kmlyby
Anmeldt 22. juni 2021

En nydelig restaurant med en sjelden kombinasjon av fantastisk mat og atmosfære, i tillegg til svært hyggelig vertskap og priser. Vi koste oss glugg og kommer definitivt tilbake!

Takk, mariahoyvik
Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

Stedet er vegg-i-vegg med klatresentret på Myhrensverksted. Lokal er modern, høyt under taket og med god avstand mellom bordene. Servitøren var hyggelig og kom med gode forslag. Hvit pizzaen som heter "Høst" var topp med gresskarkjerner, sopp, pecerino og trøffelolje. Lunsj kameraten spist spaghetti med sardiner, capers, sitronskall og brødsmuler, en kjent italiensk oppskrift.
Stedet er verdt et besøk til og med på en regnfull dag med vind!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, LaurelandGloria
Anmeldt 5. februar 2021

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på Konsept 24, så også på

Har du vært i Konsept 24? Del dine erfaringer!