“Helt gjennomsnittlig”
Anmeldelse av Castello

Castello
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Stedet hvor gode og friske råvarer er sentrum i en variert meny med inspirasjon fra flere land og kulturer. Stedet der kjøkkenet gjør sitt beste for at du skal få den smaksopplevelsen du ønsker og fortjener. Stedet hvor betjeningen vil yte sitt beste for at ditt besøk hos oss skal gi deg en opplevelse med nydelig mat og god drikke i hyggelige og trivelige lokaler.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Så tørr, dårlig og smakløst burger er det lenge siden jeg har spist. Når servitøren i tillegg klarte å søle på klærne mine.. blir opplevelsen ikke noe bedre

Takk, Yudi N

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Jeg er veldig glad for at etter denne vanskelige tiden av Covid, åpner Castello-restauranten på nytt og er like vellykket som før.

Maten smaker godt! Ser ut som om denne restauranten har den beste maten i Sørenga.

Nettstedet fungerer veldig raskt og profesjonelt. Drikke- og vinutvalget er fantastisk. Jeg anbefaler denne restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Marc S
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet inntil vannet på Sørenga. Hyggelig atmosfære og vennlig betjening.
Jeg bestilte kremet pasta med bacon og sopp. Det var litt lite salt, men smakte godt. Til dessert ble det crema catalana, spansk versjon av crème brulee.

1  Takk, 354tingh
Anmeldt 7. desember 2020

Fantastisk opplevelse fra start til slutt!

Meget god service og mat.

Må kanskje være oslo´s beste tapas. Prøvde 5-6 retter fra tapas menyen og var veldig fornøyde. Vi har vært på flere tapas Resturanter i Oslo tidligere, men dette er nye favoritten.

Anbefaler også å prøve isen til dessert.

Takk for oss!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Lideri123
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved sjøen. God atmosfære i restauranten og hyggelig personale. Anbefaler særlig pizzaen og dry aged tomahawk steak. Et sted verdt å besøke flere ganger

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, vidaro656

Reisende som så på Castello, så også på

Har du vært i Castello? Del dine erfaringer!