“Don't do it (at least for Tapas)”
Anmeldelse av Castello

Castello
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Stedet hvor gode og friske råvarer er sentrum i en variert meny med inspirasjon fra flere land og kulturer. Stedet der kjøkkenet gjør sitt beste for at du skal få den smaksopplevelsen du ønsker og fortjener. Stedet hvor betjeningen vil yte sitt beste for at ditt besøk hos oss skal gi deg en opplevelse med nydelig mat og god drikke i hyggelige og trivelige lokaler.
Anmeldt 21. august 2021

Drop-in table for some Tapas. Ordered
- Gratinert Blomkål: var ikke gratinert, lunken og kom med stekt løk (leftovers?)
- Pimientos de Padrón: disse var 4x så store som vanlig, nesten ikke stekt og lite salt...
- Burrata / Prusciutto: Burrata'n var best case Mozarelle de Buffalo
- Patatas Bravas: smakløs og kjedelig
- Kjøttboller med salsa: helt ok, vanskelig å ødelegge helt

Uinspirert kokk, eller dårlig innkjøper? Heller ingen spm fra de like uinspirerte servitørene om 'all is good' - men, skjønner hvorfor ikke da de nok vet svaret

Prøv noe annet

1  Takk, perjarled

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 4 personer som hadde bestilt bord. Vi fikk en fantastisk beliggenhet med god utsikt og varmelamper, fikk raskt bestilt drikke og mat når vi var klare for det.

Vi bestilte både tapas og andre retter, vi kan ikke annet enn å skryte av servicen og maten her.

Anbefales på det sterkeste om du/dere liker en god middag med masse god drikke til en fantastisk utsikt utover fjorden

Vi kommer tilbake! Veldig snart :D

Takk, JoakimGjerde
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Satt i flere timer og spiste tapas, drakk god vin.
Tapasen var nydelig med god kvalitet på råvarene. Betjeningen var kunnskapsrik. Oppmerksomme og hyggelige å prate med uten å bli påtrengende.

Absolutt verdt et besøk. Vi kommer i alle fall tilbake.

5 stjerner

Takk, SigurdTraveller
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Så tørr, dårlig og smakløst burger er det lenge siden jeg har spist. Når servitøren i tillegg klarte å søle på klærne mine.. blir opplevelsen ikke noe bedre

Takk, Yudi N
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Jeg er veldig glad for at etter denne vanskelige tiden av Covid, åpner Castello-restauranten på nytt og er like vellykket som før.

Maten smaker godt! Ser ut som om denne restauranten har den beste maten i Sørenga.

Nettstedet fungerer veldig raskt og profesjonelt. Drikke- og vinutvalget er fantastisk. Jeg anbefaler denne restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Marc S

Reisende som så på Castello, så også på

Har du vært i Castello? Del dine erfaringer!