“Elendig kundeservice ”
Anmeldelse av Nimbu

Nimbu
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Nimbu serves world-class Indian food with short-travelled ingredients and long-travelled spices - right by the sea. Experience a classy and authentic environment, with food made by chefs with over 40 years of experience.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Elendig kundeservice! Vi bestilte 2 glass vin til hovedretten. Hovedretten kom og servitøren skjenket oppi 2 glass vin fra en nyåpnet flaske og satte den ved bordet. Vi reagerte på at hun satt den på bordet og sa med gang at vi hadde bare bestilt 2 glass. Hun sa det var greit og tok med resten av flasken. Noen sekunder senere kommer en mann bort til bordet og sier at vi har bestilt en hel flaske og "forkynt oss" av den og dermed måtte betale hele flasken. Han snakket i en veldig aggressiv tone og med en forferdelig holdning. Han anklaget oss for å lurt til seg mer vin enn 2 glass. Vi hadde for det første ikke drukket av de to glassene som var skjenket til oss og for det andre så tilbød vi oss å ta hele flasken. Men han hadde en forferdelig beskyldene tone fra første sekund. Det var en veldig ubehagelig opplevelse. Vi har spist mye ute i våres liv og aldri opplev lignende før. Derfor ba vi bare om å betale for maten (uten å spise den) og dro. De hadde ingen problemer med å ta fullpris for mat vi ikke hadde spist. Kommer aldri tilbake dit.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Ly Tang F

Anmeldt 3. august 2021

Bestillingen ble gjort på deres hjemmeside. Men det har vi bare angret på. Det ble reservert et bord i god tid i forkant av bursdag. Som Nimbu ansatte gjorde alt for å ødelegge. Jeg vil understreke at ansvarlige jenta (virket som manager) kunne sagt ting på en mye profosjonell og hyggeligere måte. Hun bør opplæres i kundeservice. Dette var et bord for 6 personer.

Verste servicen en kan oppleve på en fine dine restaurant.
De svarer verken på e-post eller telefon i forkant, fikk svar på en henvendelse mens vi satt der. Etter det er servitøren mer opptatt av å få oss ut av restauranten enn å tilby oss noe som helst!

3  Takk, Aasma123
Anmeldt 25. juli 2021

Beste indiske restauranten! Hyggelig personell og maten var helt super! Beste indiske maten jeg har smakt. Kommer definitivt hit igjen, anbefales

Takk, saraols1
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Ekte indisk mat og fantastisk opplevelse. I mine 38 år i Norge er den best indisk mat eg har smakt
Anbefaler til alle. Må prøvast

1  Takk, anilbahl56
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

I anledning utdrikningslaget til søsteren min hadde jeg bestilt bord til 10 jenter. Det var en solfylt lørd den 19.06 og flere mailer ble sendt frem og tilbake med bestilling av mat og bekreftelse på bookingen. Siste mail ble sendt av meg på fred den 18.06 som jeg ikke fikk svar på. Det var litt rart da de frem til da hadde respindert og hyggelig med en opplevelse av god kundeservice. Men plutselig snudde det seg på hodet; på lørd når vi ankom stedet var stedet stengt, ingen som svarte på epost og telefonen ble bare lagt på. En arbeider kom etter hvert stedet som jeg forklarte min frustrasjon til og han skulle selvfølgelig hjelpe meg! Men han ble sluppet inn og ingen som kom ut igjen. Nå stod 9 jenter inkl. min søster og så på meg. Vi var uten bord midt i oslo på en lørd rett etter corona-åpningen av Oslo. Restauranten åpnet når de skulle, men ingen responderte på mine forsøk på kontakt med dem. Vi var heldige som fikk ordnet oss et bord vegg I vegg! Feniqia! De forstod situasjonen og gjorde det de kunne på kort tid. På vei hjem var jeg innom Nimbu igjen, men fikk ikke snakket med sjefen eller h*n som sitter bak eposten og hadde snakket med meg. Senere har jeg sendt dem en mail igjen, en forglemmelse kan jo skje. Beklager er langt ifra, det er overhodet ingen respons! Anbefaler alle å tenke seg om 2 ganger før de booker et bord her. Jeg kommer aldri til å komme tilbake hit og vil fraråde alle jeg kjenner til å dra hit.

3  Takk, 127maryams

Reisende som så på Nimbu, så også på

Har du vært i Nimbu? Del dine erfaringer!